..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    02 February 2010

    bile aku rase bende yg tak sepatutnye , terabai

    selamat malam :| rase mlm ni mcm nak emo .


    aku rasa mcm mcm sekarang , rase rindu , rase benci , rase jengkel , rase sayang , rase malas dan rase suke <3>

    bile kita rase terabai , ade yg datang membelai .
    bile kita rase dibenci , ade yg dtg mengasihi .
    bile kita rase sedih , ade yg dtg menceriakan .
    bile kita rase memerlukan , ade yg dtg menjadi teman .


    aku tak rase hidup aku tak happy . aku happy tapi at the same time rase kosong. aku tolong kwn aku nak ngorat kwn aku . mcm jealous jea kan bunyi haha. dah laa kwn baik aku punye handsome nak mati perempuan dea pon lawa nak mati . sorg chubby sorg kering , mmg bagai pinang dibelah belah hahah .


    " bile ade jodoh takkan ke mane "
    tapi
    " rasa cinta akan dtg bile kita sedia "
    walaupun
    " benda yg selalu kita impikan tak semestinya kita dapat "
    so
    " kene sedia dgn ape yg tak dijangka "


    ♥ layla

    1 comment:

    oranglidi said...

    keh3.. baru umur 14-15 kan? waduh.. hidup lu muda lagi. nanti dah meningkat dewasa baru la lu tau macamna itu 'cintan'.

    bahye dik oii..