..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    11 February 2010

    it is COMPLICATED

    bile aku dah boleh lupekan , dea dtg dan bagi aku harapan.
    bile aku merindu , takde pulak dea dtg tunjuk muke.
    bile aku dah sepenuhnye tak mengharap , dea terhegeh hegeh bagi kata kata manis.

    aku dah penat. bukan pnt dgn ape cume penat dgn perasaan sendiri. perasaan bukan permainan hidup. mane boleh kau suke suke hati pertaruhkan perasaan kau for ppl who really dont care about it. sakittt ! mmg , sgt sakit.

    setiap hari aku tgu tunggu dan sentiase tunggu. sampai kdg kdg aku malu nak ckp bnde tuu dkt kwn aku sbb dea ckp aku yg terhegeh hegeh dkt dea. aku malu setiape kali nak bukak mulut psl dea. sbb myb dea tak pernah lansung cerita aku dkt kwn dea. so , sekarang aku malas fikir tapi lagi aku cube buang dan cari yg lain. lagi dea selalu dtg. sampai kdg kdg dlm kelas aku tak fokus sbb bnde ni.

    ye , aku tahu. sgt kronik.

    ♥ layla

    No comments: