..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    27 March 2010

    CRAZY day with crazy ppl

    hii , sekarang aku dgn kaklong je ade kak rumah.

    tgh tgk af dgn kaklong tapi dea bukan tgk . dea bergayut dari tadi haih bising laaa.

    hari ni sumpah had fun gilee. pagi pagi dah gelabah sbb nak pergi sports day sekolah yaya. bangun lambat tapi alhamdulillah sempat ah sampai around 10. and as arrived , kwn kwn lain ade kt canteen. dorg dah hott je haha aku lambat. around 11 , yaya lari haa gempak.

    dea act masuk 4 but cikgu bagi 2 jaa . and both dea menang. 4x100 gold. 4x200 brown. im proud hah . dea jelaa yg active this sukan semua ni. aku ? used to be la. sekarang pancit haha . ohh yeah laksamana won overall. *haa bangge . dulu im red la





    proud and *congrats

    menang menang menang haha goo. and sktkp sumpah dah maju. tandas dea fuh hahahaha

    haha the seniors *ceh cehh



    and lepas dah balik , aku ajak umie pergi mcd . mule mule tknk sbb kaklong ajak umie pergi wedding sape hentah then tak jadi so boleh lah pergi mcd sri gombak. umie belanje haha. it a very memorable moment. we talk a lots. tapi kalau nadia ade complete lah 4 of us. i miss you nadia haa :(
    crazy us. semua dah pindah aku je still duduk rumah sama dan dan sekolah sama . jgn lupe kat sini weyy haih haih haihhhh :((


    ♥ layla

    No comments: