..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    10 April 2010

    mimpi rindu

    aku rindu mcm ak mati tapi dah boleh lupe dahh. kawan aku betol , aku rindu dia mungkin dkt sana dia lansung tak rindu jadi lansung tak gune nak rindu.

    aku dah lama tak suke dkt org mcm tu. dulu aku pernah suke kire mcm suke pandang pertama lah ( tak boleh gune CINTA rasa geli haha ) so sekarang rasa nak suke pandang pertama tak boleh sbb hari tuu rasa dlm mimpi tapi act its a reality.

    sekarang dorg suroh beralih arah atau teros terang tapi aku tknk dua dua. aku nak senyap dan simpan sendiri :))

    byebye nak mimpi lg. entah entah ade mamat lain kot dlm mimpi. ohh IMISSYOU :(

    ♥ layla

    No comments: