..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    24 May 2010

    2 happy days ♥

    jumaat, 21 may 2010 :
    sekolah ade buat merentas desa dan aku menyertainya. sungguh penat nak mati omg . aku rasa mcm haduh usus perut nak terkeluar sbb rasa gile sakitt. oyeah ktorg lari excited semua pukol 8 30 like tht and arrived sekolah mcm 9 20 tu haa. lama dohh .

    tapi act it was a fun experince kot plus dgn all my friends and ade sorg mamat duhh hot dia kejar semua org kan haha and ktorg lari dgn dia auww hahahahaha. duh dia batch aku tapi dia kinda hot guy kot. mesti ramai admire haha ^.^

    semua budak kene balik 10 mcm tu sbb ptg ade sekolah lagi tapi aku lepak rumah ayu dan 12 30 baru pulang. sempat krohh krooh lagi kot hee. and ptg tu belajar sebelum rehat dan lepas rehat aku dan certain certain classmates tak belajar sbb tolong cikgu kemas khemah utk esoknye , open day yay !

    oyeah disebabkan aku pemalas jadi aku edit mcm ni dan terus upload sekali byk. harap nampak lah semua gambar gedik kami haa ;)


    sabtu , 22 may 2010 :
    okay sabtu pulak ado penyampaian anugerah cemerlang tapi aku tak dpt -.- dan sekali dgn open day . aku gerak like 8 30 something tapi dah kene bebel dgn kwn damn . aku dah ckp aku gerak lambat sikit yelah aku kan manager putuihh .

    pagi pagi dah hujan , ohh takpe org kata hujan rahmat dan 11 mcm tu dah cerah dan sgtt ramai org dan gerai kami untung ye wak hee. yeah first dtg mcm aku duduk gerai jadi cashier tolong sikit lepas hujan dah stop terus berjalan ehh kan dah ckp aku manager hahaha

    lepastuu haziq serta latif datang dan buat kecoh omg dia kerek semua ahha. lepak semua dgn dorg dan fara dtg . alaa ramai lah dtg tkkn nak sebut semua nama weii -.- tapi yellow tak dtg , nak ajk mcm mana tgh gaduh :(

    aku tak tolong dkt gerai tapi aku kelaur gerai dan jual semua , kire mcm aku suroh org beli dgn paksaan ah haha. wei seronk kot dpt tegur org yg kite tak kenal lagi lagi abg hot semua wow hahaha . lepastuu lepak semua balik 3 lebih. best gileee omg entah sgt best walaupon yellow takde :( ni sedih ni :((

    dan org malas lagi haha


    *sory aku update lambat ;)
    ♥ layla

    No comments: