..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    01 May 2010

    cehh aku rasa besar ahh

    hi selamat malam babayyyy :D

    hari ni omg jgn ckp mmg happy gile haha. i mean like aku seronok gilee. went to klcc with helmi and his friends. haa semua classmates dia and aku the only girl and like kakak dkt situ haha. as ktorg dah sampai there , pergi a&w and thought there was a birthday party tapi takde so si kwn kwn dia pergi jalan and like merayau satu klcc . hah bak kata akmal mcm buat marahon dkt klcc.

    and pergi sana dgn 6 budak kenit wahh padahal ade yg lg tinggi kot hha. err their nama tak tahu betol ke tak. aizat , khairul , akim , zaeman , akmal omg sorg budak aku lupe nama dia haha. and of course adik kesayangan ceh ceh haha.

    lepas dah hbs mkn tu dorg nak lepak burger king and aku mengekor je haha. and dkt sana rasa mcm they all yg gelak ckp semua kuat nak mati. lepastuu the girls dtg , lawak gile kot eh ni kakak zul eh eh . aku jadi like yeah his sister.

    lepak an hour then gerak pergi TGV and beli popcorn and masuk cinema around 2 30 like tht. habis je pukol 5 kot and dpt hall 1 and budak budak tu masyaALLAH kau tahu dorg beli popcorn tak boleh sikit lepastuu nak baling baling. haih ckp pulak kan jugak bagi the all ppl dlm cinema tu dgr. haih tapi aku seronok gile walaupon at first rasa mcm alamak-aku-perempuan-sorg-dah-lah-lain-tu-kecik haha

    and hell yeah ironman 2 was freaking awesome mannn :D and robert downey jr , i love you mann . hot gile kau dah lah kaya lepastuu suke suke hati derma brg brg brg mahal mahal dkt org. ceit haha

    oh lepastu dah keluar tu pergi jalan jalan lagi sampai semua level nak explored and semua tu kan. last last aku dgn helmi lepak dkt burger king jee :) dah hbs mkn terus balik tak jumpe budak budak tu lg dah sbb dorg pergi travel bhgn luar pulak.

    guys thnks dohh . tak sempat ckp thnks tadi evn mule mule tgk semua mcm ehh malu ahh dgn akk ni haha. and dorg selalu ckp ' buat lawak je kau ' . and aizat mmg buat lawak betol time jatuh gedebuk aku tak boleh tahan gelak sampai sakit perut ahahahahha

    ♥ layla

    No comments: