..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    19 May 2010

    yellow vs blue


    aku dah gile skrg ni. maksud aku dah angau haih entah lah. tapi this guy makes my heartbeats running. betapa hebatnya penangan dia kan.tapi sayang , dia ramai admire. aku ni siapa lah kan. cehh humble gile padahal aku nak jugak hee.

    mmg aku ni dah gile sbb dulu gilee psl yellow lepastuu salah faham here and there semua dgn dia . then aku rasa dia mcm tak suke dah dkt aku. mcm siapa-kau-aku-tak-pernah-kenal-kau-pon dohh. its like ive to wait sampai 1000 years. kwn aku ade ckp okay good dah boleh lupe dkt dia but ade certain tu ckp alaa jgn lah korg dah lah cute. kau in love gile dkt dia. sayang relationship tu putus mcm tu. tapi nak buat mcm mana kau tanya ? dia dah tak suke. aku nak terhegeh hegeh buat ape. ive to move on . yeah yeah !

    and now its all abt mr BLUE. idk whts wrong with me but hes so freaking hottay babe evn a bit dark kan. but its okay its just outside tapi aku pon tak tahu dia mcm mana. ya allah ya tuhan aku act in dilema.

    its like , kalau yellow ive to wait tapi aku percaya ade happy ending , cehh haha. tapi kalau dgn blue mcm entah lah dia ramai gile admire so the best women wins kan. haa idk how to describe lah. its so so complicated lahh.

    tapi for now aku nakd kt blue sbb dia hott. tapi kwn aku ckp eh takkk tipu yellow lagi hot weii. ahha entah tapi blue ni cute. omg cube sebut im in love jadi am in love hahaha.

    ♥ layla

    No comments: