..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    17 June 2010

    bile dah seronok dengan holiday

    bloggy :) I MISS YELLOW SO BADLY :((

    pukol 10 mlm tadi aku baru sampai rumah. aku pergi bercuti ke terengganu dan pahang ahad lepas. hari ni baru selamat sampai rumah. aku seronok dpt lepak dgn cousins walau sekejap pon. aku dpt hilang bende yg dah stuck aku otak for about 8 9 months. along pon ckp aku boleh cari lebih bagus.

    seronok jgn tanya lah sbb for sure aku akn ckp seronk habis. setiap mlm tukar hotel. first day dkt pahang , sec marang and third day tidur dkt tasik kenyir. aku malas nak upload gambar atau cerita byk byk lah . skrg aku tgh face the bad mood season.

    aku cume nak ckp yg aku susah nak buang dia dia tu dari otak aku. honest lah aku ckp, my mom pon tegur asl aku tak byk mkn 2 3 hari ni. aku boleh senyum je lepastuu tunduk kepala. bile dorg usik usik aku diet ke aku gelak gelak lepastu pandang along sbb dia tahu kenapa. aku punye selera mkn hilang. sumpah* aku asik ingat bende tu je.

    currently trying so hard to forget tht things. oh yeah skrg aku tgh demam bola yg tak boleh nak describe. everynight aku yg stay up late night sbb semangat tgk bola :)

    germany , england , brazil , spain , argentina ♥
    but still on the top is my GERMANY , ICH LIEBI DICH ♥

    ♥ layla

    No comments: