..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    03 July 2010

    MAAF

    dear diary , sudah lama rasanya aku menyepikan diri. aku pohon maaf kerana lama menyepikan diri juga yee.

    aku sebenarnya terlampau banyak cerita ingin dikongsi tapi tangan ku tiada rasa untuk menari di keyboard. pertama , aku sekarang tidak lagi ade hati pada yellow. ahh mungkin ade tapi bukan tergila gilakan dia seperti dulu kala. ohkay cerita lama. let bygones be bygones.

    kedua , hehe kelas aku ade 2 org budak baru . dan dua dua lelaki. skrg ini , aku nak tegaskan . aku bukan gatal atau gedik tapi aku teruja sbb mereka berdua buat kwn aku tertarik hati. hehehe lawak. AKU BUKAN GEDIK SUKA MEREKA OKAY ?

    ketiga , seperti semua tahu aku punye result agak agak teruk. boleh dikatakan bwh tahap jangka lah. ergh first term harituu aku dapat number 10 over 34 and midterm ni agk kecundang sedikit disebabkan oleh berfacebook yg terlampau tak dibendung. aku dapat number 19. seee aku dah ckp kecundang habis ! oleh sbb result agk etruk jadi aku mengambil keputusan utk jarang online. AKU DAH ADE KESEDARAN DIRI.

    keempat , kaklong aku dapat persue her study di kolej matrikulasi gambang , pahang. aku agak gembira untuk dia tapi dlm pada masa sama aku jadi merana hehe. padahal . takdelahh cume skrg jrg jumpe dia dan dia pon akn jrg balik sbb jauh.

    kelima , aku aku akuuuuuu dah suke sorg ni hehe ♥ dan aku rasa malas nak cerita psl dia mcm aku heboh psl yellow. sbb myb this story end up dgn bad ending . so ill just shut up my mouth and keep it secret ;)

    keenam , aku skrg dkt cherating dgn family . myb i can called it as vacation. dtg sini sbb nak visit kaklong dkt pahang nilah. so bwk dia jln jugak since birthdya dia last wednesday. nahh HAPPY BELATED BIRTHDAY KAKLONG :D

    tonight , my fav team match. germany against argentina. GERMANY WILL WIN ALL THE WAYY BABY !
    ♥ layla

    No comments: