..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    18 September 2010

    insyaallah i can face this :)

    selamat tengah malam (:

    *i was thinking bout you . always and will always be

    saya tibe tibe rasa rindu dkt awak. saya tahu awak dah benci saya , sangat kan ? saya tak kisah kalau awak benci tapi jgnlah marah saya kalau saya masih nak dekat awak.

    kalaulah saya boleh putar balik masa, saya akan selalu ckp saya suke awak. tapi saya tahu , itu angan2 otak saya je.

    saya selalu tanya kawan saya , awak pernah terfikirkan saya tak. kawan saya selalu ckp entah. sebab dorg lagi tak tahu dan dorg tak pernah suke awak. saya maksudkan bukan semua , tapi majoriti ckp awak ni ego. alah biasalah lelaki kan. mesti ade ego tapi saya pon rasa ego awak lebih lebih.

    skrg saya stick dgn statement umie. its all fate. kite tunggu, tunggu jugak tapi kalau at the end kite tgk dia dgn someone else kite kene terima lah dan reda sbb dah bukan jodoh kite. dlm pada kite tungu tu cari jugak org lain . kite kene fhm maksud reda tu sendiri.

    saya ckp dkt kwn2 saya , saya dah move on tapi sebenarnye saya belum pon. saye tak pernah lupe dkt awk. syaa tak tipu. kalau saya rindu awk saya bukak profile kakak awk. mesti pelik kan , rindu dia tapi bukak profile kakak dia. haha awk delete saya dari fb . so saya bukak fb kakak awk sbb nak tgk gambar awk.

    tapi saya rasa dah sampai masa saya move on KOT ? saya ade kenal dgn someone. hes quiet boring and kinda slow tapi dia mcm sgt sgt struggle nak buat saya cair. tak rasa mcm auwww shoo shuwit kee ? hehe yeah i knowwww.

    ill tell you wht will he do for the next step okay ?

    ♥ layla

    4 comments:

    amer ashraf said...

    hahahaha.move on move on,buat undian.hahaha

    lailaH said...

    hahahah move onnnnnn

    amer ashraf said...

    Move on ke tak nie?haha.

    lailaH said...

    belum lg :(