..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    21 December 2010

    think cook cook


    i love food and that's one of the reasons kenapa saya mahu belajar memasak. yee memasak anda tak salah baca ya hihi. i help umie prepare the ingredients everyday tumbuk bawang blablabla but when it times for umie to cook saya pon lari pergi tgk tv. saya dah belajar sikit-sikit memasak so setakat nak masak sayur sayur bolehlah yaw. oh yee maksud saya belajar memasak ialah memasak lauk pauk ye. umie has taught me how to cook nasi ayam and mcm mcm but bile nak buat balik saya pon dah terlupe hehe. okaylah senang cakap takyah nak tutup-tutup tipu-tipu lah kan, sebenarnye umie cakap perempuan tak reti masak tak boleh kahwin. aku nak kahwin :(

    ♥ layla

    No comments: