..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    28 February 2011

    awak

    hi assalamualaikum. its midnight baby. midnight ! so rasa pelik tak saya still online ? hehe hell yeah esok i am not going to school. i am going to hospital . you guys already know bout my ears ka. sakit balik dong. tak tertahan gua sakit telinga.

    ohh k another thing is saya single. saya tahu saya ni jahat. saya tak suke dia. saya tersuke org lain. tapi lebih baik dari saya tipu dia kan ? heh saya tak rasa sedih sgt. ( jahatnya ckp mcm ni ) tapi its a fact. lagipun kan sabtu baru ni saya jumpe org tu. ya allah awak boleh tanya saya banyak kali psl dia saya tak kisah cerita. saya rasa mcm jatuh hati utk ke sejuta kali dahh. betul ni sbb saya jarang menggunakan hiperbola gini. jantung ku terhenti saat melihat dirimuuuuuuu. euw please euww sama sama.

    haha sabtu baru ni saya keluar ke kota atau bandar. keluar bersama kawan perempuan dan berjumpa dgn gengs lelaki saya. later we went to ts. met him there and his hair his hair shomat habis. memorable day hehe. saya suke time dlm kedai tuuuu sho gentle kay. i dont know how to susun ayat. feel like i am dreaming now.

    'saya tak suke coklat sbb warna dia tak cantik' ' saya pon coklat jgk' 'awak lain lah !'
    saya suke awak ♥

    ♥ layla


    No comments: