..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    15 February 2011

    me liddat

    hii semua. Miss me? pardon me for being so busy with my life now. i know some of you mcm rindu je nak kepochi dgn hidup saya tapi takpee. Saya pon rindu nak jadi kepochi cerita hottzzz newss o.0 act the main reasons why saya jarang update is bcs i have no idea. Saya bukanlah mcm YASMIN REDZUAN. Dia itu sangatlah awesone dan cantik. Dahlah cerita semua meletopzzz you. duh *ambil bantal tutup muka* malu hehehehehe

    Oh kk so today saya sdg cuti and all muslim around the world is celebrating maulud nabi. namun begitu, saya tidak kerana saya tidur semula pagi td dan tidak ke masjid. i slept at 3 last night. Besides,i have to study since skrg ini ialah exam week. oh btw btw sekolah sayaa bestzz tetapi sho tired. i hate being tired cs of studying. minah-minah kepochi sayaa pon sihat dan masih suke membebel.

    Hows my pakwe? eee you im sho shaii hehe. Hes doing okay and we are okay. blerrrghhhh umie has found out abt me and him but you know me, i am sho kewlzz liddat. as long as we arent do anything bad is alright kan? so far this 19 days with him is cutee. Sayy wahatt ??? hahaha muntah sekarangg pleaaseeee.

    lastly, im confused why me writing today got paragraph? ohh yeee badi exam ah ni siap 4para ade lastly semua. shitzzzz man. K ah wa nak study. tkcareee! xoxo

    ♥ layla

    2 comments:

    oranglidi said...

    hehe. btul, bcintan biar terjaga adab-adabnya. jgn buat something luar dari landasan je.
    gudlak exam.

    lailaH said...

    ish minta jauh lah insyaallah. Heee terima kasihhh.