..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    31 July 2011

    selamat datang Ya Ramadhan.

    ahlan wasahlan ya ramdhan.

    ya Allah ya tuhanku ,
    aku bersyukur kepadaMU, aku dipanjangkan umur untuk bertemu dengan bulan Ramadhan yang mulia ini untuk kesekian kalinya. aku memohon kepadaMU, jadikan lah Ramadhan ini suatu bulan yang engkau redhai ke atasku ya Allah.

    ya tuhanku yang maha mengerti,
    jadikan lah aku seorang yang melalakukan ibadahMU dengan sempurna tanpa mengharapkan balasan di dunia ini ya Allah. berkatilah aku sepanjang aku menjalani ibadah puasaku ya tuhan.

    ya muhaimin yang maha memelihara,
    kuatkan lah semangat dan azamku untuk terus beribadah kepadamu. berikanlah aku kegigihan untuk bertahan selama sebulan demi beribadah kepadamu. engkau yang maha penyayang dan maha melindungi hambaMU.

    ya Samad ,
    kau jadikan lah aku seorang yang sabar menahan diri dari makan dan minum serta tempatkan aku dalam golongan orang yang sentiasa jauh daripada melakukan perbuatan maksiat.

    amin amin ya rabbal amin.

    love, laila.



    1 comment:

    ican said...

    Happy Ramadhan :)