..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    16 January 2010

    bile aku dah jadi berani haha

    assalamualaikum :)
    setiap hari aku on , dah taip taip lepastu save dkt drafts sbb rase mcm merepek je bnde nak tulis.dan lepastuu mula lah berjuta juta perkataan muncul sbb byk sgt cerita hah.

    sekarang semua akn okay tapi belom okay. aku akn okay dgn new surrounding dan new class new teacher and all new. tapi disaat aku gembira mcm sekarang mula bnde tak elok muncul dan menghasut. kdg kdg aku mcm nak ikot ape hati aku ckp tapi entah laa.

    aku dahh kurus , percayelaa. okay kalau belom pon sukehati aku la nak ckp kurus ke tak tapi aku rase aku dah kurus haha. dan kenapa aku ckp aku kurus sbb jeans yg aku pakai amt byk ruang yg terlebih. kalau sebelom ni ketat nak mati dohh.

    aku ada ramai kawan dan dorg ckp aku ni lain. haha maksud aku dlm kelas lain dan luar kelas lain. perangai aku kalau dlm kelas kan , aku rase aku antara org yg kecoh dlm kelas tuu . aku gelak aku ckp aku jalan aku lari sukehati mak bpk aku jee. dan paling tak boleh blah nye aku ni suke mengacau budak laki haha. tapi itu semua dlm kelas , dkt luar kelas aku sopan jee , aku senyap jee dgn org aku tak rapat dan aku tak menggedik mcm dlm kelas. knape entah haha . myb sbb aku dah kenal dorg nak dekat setahun kot.

    aku happy dgn dorg tapi dorg selalu menyakat aku. gilee dohh aku ckp sepatah lepastuu mesti sakitkan hati aku. semua ahh jgn ckp chud jee. nanti aku menangis depan koang baru tahu. alaa mungkin cz aku byk mulot sgt dorg tak thn tu asik sakitkan hati aku jee. then bile aku senyap dorg tanye knape senyap semua. bile aku buka mulot nanti byk pulak calar dkt hati aku. so mulai isnin aku nak senyap haha.

    sekarang ni aku rase hopeless sgt. bukan homeless. aku dah give up nak buat bnde yg aku selalu buat dulu. aku nak jadi baik tapi aku tak tahu mcm mne nak jadi baik. sbb semua org yg aku kenal tak baik haha , jahat gile aku. takde ahh joke jee.

    dan aku sekarang dah mule belajar ttg satu bende yg tak tak boleh diajar tapi dia akn rase sendiri. friendship . aku ade fara , nadia dan zaty. tapi fara dan nadia dah pindah nanti zaty pulak. tapi aku tak kesah walaupon jauh di lubuk hati rase mcm nak forever 2008. seronok gilee.

    aku dah ade chud , walupon selalu sakitkan hati aku lepastu bahan aku dkt blog dea lepastuu jalan lembap nak mati time nak smyg nak pergi kantin tapi aku tetap sayang chud lebih. aku makin sedar time jumaat harituu. bile cikgu suroh ckp ape cita cita bile dah besar dan tulis cita cita kwn sendiri. aku dgn chud ade ambition yg same nak buisness yg sama dan semua same. aku rase mcm kalau aku tak appreciatte friendship ni nanti dea akn lari mcm dgn fara. aku takot.

    sekarang aku nak jadi baik dan memberanikan diri utk terima hakikat hidup. dan aku berdoa supaya aku menjadi org yg berguna tahun ni. aminnnnn. bye takecare :)

    ♥ layla

    No comments: