..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    24 January 2010

    aku tak sedar / perasan

    assalamualaikum ,

    hari ni hari ni dah 24th jan. dan nak dkt end of month dah. rase mcm sekejap je dah dkt bulan feb woo. tak sedar yg selame ni rase mcm dah nak dkt hundred hwk. tak sedar yg nak dekat sebulan aku kene sakat dgn kwn kwn semua. tak sedar yg dekat sebulan aku jadi senior sementara. tak sedar yg tgl 7oo hari nak PMR. wah wahh tak sedar betol dohh.

    kan awal awal sekolah hari tuu aku kate sekolah boring bla bla bla kan? err sekarang rase mcm everyday nak sekolah dohh. serious. walaupon everyday 2 3 hwk dan bile a eek dah dpt buat bukit aku still happy. walaupon kene sakat nak mati punye dgn kwn semua aku still boleh sabar hah.

    tapi walauponn happy aku still rase mcm something missing. bahhh malas ahh nak emo . mmg aku rindu. aku rindu semua bnde dan rinduuuu kjnsfa haha. haaaaaaa 2 3 4 hari ni asik texting dgn apish . mcm dah jadi habit doh. every nite texting haha padahal esok dkt sekolah jumpe sepak terajang lagi hah tipu tipu.

    okay ahh. nak siapkan hwk aku. dah berbukit ohh. bye takecare la weyhh.

    yusof , dah ah rinduuuuuuuuuu.

    ♥ layla

    No comments: