..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    08 January 2010

    BUSY WITH SCHOOL

    good morning , im in a busy dizzy week.

    sumpah aku ckp laa , byk gile homework semua. first week homework dah bertimbun. imagine laa dah tgh tahun , fuhh. dan tahun ni cikgu semua not bad laa kot. boleh diajak berlawak jugak kalau dlm kelas semua. okay okay , aku bersyukur gilee sbb tahun ni aku stay kelas A. thankful gilee.

    sekolah dah start latihan rumah sukan semuaa. dan for sure aku tak masuk lari ahh. pancit haha. dan cikgu ckp semua student kene amik part ohh sbb pengetua baru nak suruh cari pelapis semua. tapi aku mmg tkkn masuk. kalau lompat lompat bidang aku.

    ohh yee , apish semakin tinggi . cukop aku taknak bahan haha. semalam aku jumpe dea dkt sekolah. aku dengar kemunculan kembali dea tuu heboh dlm batch aku , err idk laa . dan hafiz pula semakin menggila dgn kwn kwn dea. annoying gilee. ehh apish dan hafiz different ppl tau.

    bye , takecare and myb ill rarely update my blog. im gilee busy dgn schooling.
    im missing someone <3
    ♥ layla

    No comments: