..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    04 January 2010

    AKHIRNYA SEKOLAH TIBA

    bismillahirrahmanirahim , semoga hari ni sentiase dlm keberkatanNYA

    seperti yg telah diketahui umum , hari ni school season dah start and kedua dua adik aku dah ke sekolah. oh dan helmi ke sekolah setiabudi yg bersebelahan dgn UIA. private sch OMG dea mcm membangge. aku pulak around 12 nanti ke sekolah dgn chud. aku teruja dlm tidak. hah , aku takot . takot nak jumpe kawan , takot nak tahu kelas mana, takot nak memulakan hidup baru dan takot tergatal dgn lelaki , WTF gatal gilee. dannn baju sekolah semua aku dah gosok , kasut sekolah dah cantik haha.

    aku berdoa moga moga tiada sebrang kesulitan atau permasalahan yg besar terjadi tahun ini dan akn menjadi tahun yg diingati evntho aku langsung tak teruja . ehh kalau masalah kecil its okay laa but kalau big problem im afraid i cant handle it. its to many burden on me right now. okay okay dah emo.

    byebye , takecare guys. yg sekolah happy school-ing.

    ♥ layla

    No comments: