..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    01 January 2010

    SCHOOL SEASON 2010

    bissmillahirrahmanirahim :)

    today is a first day of 2010. but nothing special happen today. it was like the other days. boring and missing. haha , sumpah boring gilee. and i missing someone and it's not important for now.

    wht is important for me now is sch. next monday sch season dah start. i have to study smart and takde main main dahh. my dad dah warn awal awal supaya takde main main sbb i think tak sampai 800 days nak PMR. ohh sumpah kacau mood nak serong semua hah.

    but its okay kott tapi senior aku ckp jgn main main sbb nanti bile dah f3 susah nak catch up balik ape yg kite dah belajar time f1 f2. sekarang belom masuk sekolah tapi aku dah fikir pasal study semua. tht's mean aku nak study harder than 2009 and dpt result power punye. tapi result 2009 ponn aku tak pergi amik lagi. hah , aku takde transpot nak bergerak.

    dan ckp psl 2009 teringt pulak kan aku la junior di sekolah , ecehh cehh haha. dah isnin ni aku tak sabar nak melihat adik adik junior aku yg handsome lagi melecun haha. tapi nasib baik helmi sekolah lain , aku bersyukur gilee.

    dan aku ade la bace desas desus mengatakan budak form1 yg dpt 5A sekolah batu muda kan terlebih ramai dari yg dijangke so sampai 1 bestari ponn majoritinye yg 5A . hah , 1 bestari itu kelas kedua dalam aliran. apetah lagi yg 1 arif kan. fuhh dasat gilee. tergugat doh , hahha.

    haha aku tak sabar nak tgk budak budak hot yg helmi selalu cerita , sumpah hot mcm goreng pisang panas hah. nanti first day aku tgkp gambar dorg mcm paparazzi nanti , baru kau tahu. hot mcm air dlm cerek , fuhh berasap ehh bukan berapi. aku tak tahu laa apekah jenis budak sekolah aku yg ape entah . kau tahu dorg semua kecil kecil dan semuanye penari zapin dkt primary . cehh tak boleh lwn aku , boria tuu haha.

    helmi ckp dorg hottt gilee , seksi smpai tersembul bijik mate tapi gedik tuhan je tahu haha.okay adik aku ni mcm anti apetah dgn budak gedik semua. tapi dea tak fikir awek dea gedik gilee hah. nanti bile aku dah nampak sorg sorg , aku cerita laa.

    gilee doh , aku dah 14 tahun secara tahunan nye tapi belom tepat 14 lagi. dan aku dah menjadi senior bawahan hahahaha *evil laugh . aku nak buat dkt junior mcm mne senior atasan aku dah buat dkt aku. sumpah sakit hati bile ingat. tgk laa aku cucuk secare rawak , mampos kau. dan apekah aku merepek ? tapi betol , jage kau awek hot hah.

    takecare , happy back to school . jgn perssure :D

    ♥ layla

    No comments: