..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    03 January 2010

    LANGSUNG AKU TIDAK TERJUA

    bismillahirrahmanirahim , semoga korg dalam keberkatan NYA.

    sekarang sudah tgh malam dan itu menandakan yg sekarang sudah january 3rd dohh. i am really excited nak ke sekolah but at the same time , i am afraid with the situation. mana tahu , tahun ini aku dah tidak satu kelas dgn all my girlfriends , sgt aku takut.

    aku sgt teruja bukan utk belajar sebenarnya tapi lebih kepada utk berjumpa dgn kwn kwn. sekarang mungkin rase sgt malas dan sgt tidak bersemangat. tapi apabila sudah seminggu dua sekolah akn menjadi tempat kegemaran yg mungkin seronok. kita tengok lah mcm mna kan.

    ahh , mungkin ramai yg tertanya kenapa aku sibuk berckp pasal PMR. aku tak tahu kenapa aku sentiase teringat. myb my parents put a big hope on me kot. asik asik kalau PMR bagus. aku rasa tension sgt. tapi aku tak salahkan parents aku pasal ni. aku rase knape ? mungkin tak perlulah aku hebohkan. ohh yeah , pasal aku nak mencucuk junior aku itu sekadar gurauan. nanti naya kalau aku pula yg kene attack karang.

    berckp tentang persediaan aku menjelang musim sekolah ini hanya biasa biasa jee. dan waktu shopping ponn aku tak teruja lansung. kaklong yg terlebih teruja sbb ape ponn aku tak tahu. dan disebabkan rumah aku dah takde maid , terpaksalah berbahagi tugas apatah lagi hari sekolah. yaya pulak stay rumah ibu bile balik sekolah walaupun dea dah std 5 tapi umie tetap ingat dea budak kecik yg berusia 5 tahun.

    hah , okaylaa. aku nak tidur dan esok aku kene gosok baju dan basuh kasut. goodnight and takecare. sleep well.

    ♥ layla

    No comments: