..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    08 February 2010

    aku manusia lemah , GIVE UP

    selamat malam kawan ,

    hari ni seronok , walau aku dtg sekolah dgn muke masam tapi balik dgn senyuman yaww. dan hari ni ade sukantara utk bendahara dan syahbandar which semua dtg pagi. balik pulak rase mcm bala , kene balik jln kaki sampai rumah sorg sorg. rase mcm-nak-mati-bile-sampai-rumah hah.

    seronok, mmg biase laa. hari ni gembira , esok berduke dan dia akn berputar mcm tuu everyday kan. walau gembira ade jugak terselit duke.

    kau bygkan kau dikerumuni org asing dan kau tak tahu kau dimane. kau mencari cari tapi tak pernah jumpe jalan keluar. kau lain dari lain. kau dah give up nak keluar lepastuu cube nak sesuaikan diri tapi semua buat mcm kau tak wujud. kau tak boleh jugak , kau tunggu org dtg selamatkan kau , tapi org yg kau harap tak pernah muncul.

    aku mungkin mcm tuu tapi entah laa. aku pernah tunggu , lame aku tunggu . sgt lame ! tapi aku cume tunggu bulan jatuh ke riba. mcm tunggu air dari paip yg kering , tunggu dan menunggu. sekarang aku mule putus asa. aku menyesal tunggu padahal org yg ditunggu tak pernah lihat belakang dan tarik tgn aku kedepan. dea teros kedepan sampai aku sesat dlm dunia aku sendiri.

    arghhh , aku mengalah. aku try tapi susah sgt. susah nak lepaskan bnde yg aku tgu lame sgt. kalau aku tahu dari dulu aku lari. stop , aku give up. jgn ungkitkan lg.

    ♥ layla

    No comments: