..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    09 February 2010

    hope is just A HOPE

    hai , hari ni aku tak larat . dkt sekolah tak cukop air. chud pulak tak dtg sbb dea demam , uhh kesiann. aku tak berape happy sgt. sebab takde siape nak dgr cerita psl semalam mlm. org lain tak faham . chud jelaa yg tahu ape nak ckp bile aku dah habis cerita dan nanti dea bebel bebel. aku suke walauponn really really annoyed me huh.

    lagii , sekarang aku dah start rase nak demam . dah bersin byk kali =.= sakit hidung , sakit mata , sakit tekak. act sakit mate tuu sbb menghadap laptop dari balik sekolah. ingat , adelaa org yg ditunggu onl rupenye nothing. just a hope . sekarang aku rase , aku yg terhegeh hegeh dkt dea.

    setiap hari aku yg terlampau mengharap. aku balik teros siap lepastuu duduk dpn laptop tgu kalau kalau dea onl or whtsoever. sampai aku ignore semua hwk yg kene buat. aku terlampau bodoh sampai rase mcm perempuan yg sgt tak tahu malu. aku rase dea tak pernah tgk ponn atau kesah ponn kalau ape ponn jadi. yg dea tahu psl dea.

    aku makin lame makin terlupe siape aku. tolong aku. aku makin lalai dgn semua bnde ni.

    ♥ layla

    No comments: