..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    28 April 2010

    almost

    assalamualaikum. its just happen again and again lahh.

    aku bingung. dah ta tahu ape nak dibuat. kalau aku tahu jadi mcm ni aku akn halang tapi masalah skrg aku tak boleh. aku terlampau sombong nak mengaku perasaan sendiri dan end up aku kecewa sendiri. aku boleh ckp engkau dkt sana pon mesti sedih , mungkin.

    aku dah ckp mcm mcm dkt dia tapi . bnde ni buat aku lg sedih dan everytime before tidur aku termenung sendiri and the worst part is aku akn mimpi bnde bodoh aku buat dgn kau. aku tak tipu. its funny but in some way aku ingat balik its kinda romantic. gileee its just a dream ahh.

    aku dah hantar everything , aku dah explain semua and aku dah ckp satu bende yg kau nak dgr. i suke you , kan ? dah jugak. tapi aku rasa semua ni mcm not worth it lah. aku ckp dah lambat. mcm masa kau tgh tkn button lif and tgu dia bukak, bile dia dah bukak baru kau ingat kau sepatotnye naik tangga je sbb da terlambat.

    aku tak salah kan sesiapa . aku rasa aku yg salah . aku buta nak tgk dan aku malu nak mengaku. tapi takkan kau tak faham aku ? aku berckp dgn engkau pon tak byk , lagi aku nak ckp ' i love you ' . sekarang ni aku nak ckp aku nak baik. nak baik nak baik.

    aku nak kau tahu yg dah masuk 7 bulan kite rapat. itupon kalau kau sedar kewujudan aku. kalau boleh sama jugak dlm hati kau.

    * i will love you until my heart stops beating. you are always in my heart, here and everywhere. there is no one in the world makes me feel this way.


    ♥ layla

    No comments: