..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    28 April 2010

    for you

    aku dah takde hidup.
    aku gembira tapi hanya dgn senyuman palsu yg aku beri.
    aku bukan perempuan takda perasaan

    aku selalu senyum nak tutup garis garis gelap dkt hati aku
    bukan sbb taknak org tahu tapi lagi sakit kalau bagi org tahu kan ?
    aku senyap dah simpan sendiri. selalu sgt
    aku dah boleh lupe bende ni walupon bkn penting tapi ..

    skrg masa nak belajar ,
    buat semua org bangga dan berdiri sambil tepuk tgn
    aku bukan nak fikir sgt tapi asik berlari tanpa henti di fikiran , damn

    aku dah penat.
    kalau aku mengalah bukan kah lagi bagus?
    mmg sakit tapi lama kelamaan semua org akn lupa
    tapi entah susah pada aku.
    cuba setiap hari tapi mlm hari teringat balik

    masa takkan tunggu kau mahupun aku
    kalau teros lama lama aku takut aku yg fed up
    aku dah buat ape yg aku boleh
    kau expect things yg lagi besar ? mcm ape?
    bagi tahu biar aku tahu semua yg kau fikir

    skrg aku dah mule penat walaupon
    aku tahu im the one yg supposed to pujuk or whtever
    but no respond .
    yeah i know it takes time kan tapi dont make me wait to long

    ♥ layla

    No comments: