..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    07 April 2010

    baby why dont you stayy ?


    i loves this part :)
    And I'll be begging you, baby, beg you not to leave
    But I'll be left here waiting with my heart on my sleeve
    Oh, for the next time we'll be here
    Seems like a million years and I think I'm dying
    What do I have to do to make you see she can't love you like me?

    Why don't you stay? I'm down on my knees
    I'm so tired of being lonely, don't I give you what you need?
    When she calls you to go, there is one thing you should know
    We don't have to live this way, baby, why don't you stay? Yeah


    aku setiap hari dgr lagu ni. over and over again. i just loves this song and dia mcm ade makna omg masih tak boleh nak lawan lg perasaan aku. mungkin sayang mmg ade . bukan sikt tapi byk . tapi aku cube utk lupekan ape ape ttg dia. atau mungkin aku tknk dan simpan sendiri je. tak perlu menyusahkan org dgn cerita aku.

    idk lah . sorry doh pada those yg dah pening advice lupekan dia tapi sumpah susah. dah cube dah dah cube dahh. aku dah tak tahu nak buat ape. tapi aku rasa dia lainn. tak tahu ape yg lain. pleaseeeeee ckp ape yg kau tak suke :(

    byee tkcare. nak siapkan essay haha. happy happy ehh

    ♥ layla

    No comments: