..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    06 April 2010

    tak suke

    hi , sekarang aku dan helmi ej dkt rumah. lain keluar mkn.

    rindu kaklong dah tadak malu dah ckp rindu. betol boring tadak kaklong huwaaaaa

    oh lelaki yg meminati aku tuu tak berputus asa meminta dan mencari nombor talifon bimbit aku. okay jgn ckplah sampai mati aku tkkn bagi. puhlease lahh aku suke orang lain hari tuu dah jerit jerit nama dia tkkn tak dgr . omg tak suke gilee

    ha hari ni just okay tapi rasa mcm sgt busy ah this week. byk gile hwk yg terTANGGUH yg termalas nak buat semua ada. just had a fine day lah.

    nak cakap kalau ade problem jgn simpan aku nak tahu ha ha . bye tkcare hari ni nak ckp i love you dkt kawan.

    ♥ layla


    No comments: