..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    22 April 2010

    err ?

    assalamualaikum knock knock knock

    aku tgh boring , tgh minum nescafe ais yg tgl sikit sambil melayan kerenah adik aku ajk berbual. lepas habis menulis ni aku mesti call haziq . aku tak tahu tapi walaupon sekejpa ktorg mesti sembang psl everything.

    haziq tu gileee dia suke menggedik lg lg kalau aku cerita psl lelaki aku suke tu kaya hahahaahahah . kalau otp dgn dia rasa sekejpa walupon nak dkt an hour ahduh. everything kot ktorg share but mostly psl his girlfriend and lelaki yg aku terGILA GILAkan sgt tuu.

    oh yee hari ni aku tak sekolah. aku bangun lambat err around 11 mcm tu and bangun je sakit telinga . aku ckp dkt umie tak sekolah and she said okay lah . ptg baru rasa sakit. and today seharian aku boring. so terpakse lah buat amal pergi kemas dapu lepastuu aku lipat baju dkt almari yg bersepah tu. baik kann ? err

    aku tak sabar doh nak jumpe isya dan bergosip which i know dia akn mcm malu malu taik kucing . dan nak main tu sumpah tak reti haha.

    hari ni aku rasa give up pulak . dan esok mesti tak jadi give up. okay lah takde cerita psl lelaki dahh. nak call haziq ni byee tkcareeeee :))

    ♥ layla

    No comments: