..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    22 April 2010

    rojak campur aduk

    err assalamualaikum salam sejahtera *boria haa

    dah seminggu atau berapa hari jelah kan tak update. bile ade masa rasa malas sgt tgn nak menari nari tapi bile takde masa sibuk lah semua bende nak di share. manusia -.-

    hari ni 21 april dan lg 8 hari birthday nadia syuhada jadi skrg tgh collecting money utk beli birthday present. ahduh money money boleh tak jatuh dari langit jee. apehal entah aku ni kan kalau ade je duit habis asik nak keluar dating cehh dating haha. boros gile dohh -___-

    okay kedua pulak sekolah. sekolah makin gempakkkkk. aku tak tahu kenapa tapi rasa makin seronok evn ade jugak lah backstabberssss yg mcm entah tak tahu nak ckp mcm mana tapi aku mana kisah. haha ni nak bangga ni ade org minta nombor talifon tapi dia tak hottttt lansung. err bibir haziq lg hot tapi muke taklahh. ohh study hebat gilee. aku toptententen dlm kelas. yeah tingkatkan usaa. and perastus ni yg bangga hha. 79 ++ % . power ?

    third , komputer aku tak boleh on. bengang gile aku rasa mcm sesak nafas kalau tak onl sbb aku tak boleh tahu dia , yelahh jrg contact kot internet je yg connectkan aku pada dia. bukan dia pada aku ! or myb sbb umie dgn ayh dah membebel sbb aku ni tak buat lansung housework kan lepastuu asik mengadap je pc sampai semua bnde tak jalan. padan muke and aku tgk ayh mcm takde niat nak repair ke buat ape ape dgn pc , damn . oh takpe aku gune laptop ayh ni je haha


    oh ye lupe sekarang bukan masa nak terhegeh hegeh dkt lelaki dah. haha aku kan dah ade haziq. lagi lagi haziq. okay bukan maksud tknk tapi lame sgt kot. dah serabut pale hotak gue. mcm haziq ckp ahh kalau call excited gile kalau takkkkk aku jadi malas nak fikir. kan kuatnye penanggan . wtf penanggan ha. kenapa tak aku yg call ? gileeeee. tkkn nak call rumah kott ? aku mana pernah cal sekali pon . tunggu je itu pon kalau dia ingat kan ? aku nak tahu ape secret yg nabila tu haaa itu ah nak tahu tapi itu ahh nak tahuuuuuu

    haaa psl ni mmg excited. sabtu ni jumpe isya lagi ut kali ke 3 dlm bulan yg sama. haha :DD jumpe dkt UIA lg dan nanti naik sapa tah pergi jalan jalan dkt owwyouuu haha. and ptg pulak pergi lagi sekolah adni busuk tu hahaha jk jk. this time kene tidur sana sbb ade prog best solat apebende hentah. aku ikot je ayh tapi kene ajk kwn siapa nak ikot ? nanti boleh dating kalau ikot hahahahaah

    dahlah bye muah muah . tkcare. jarang on sbb pc roh sakkkk

    ♥ layla

    No comments: