..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    15 April 2010

    malu nya :|


    hii selamat mlm. 2 hari ke berapa tak update sbb malas. ye ahh sekarng kan ramai stalker -.-

    i thought today gonna be such a great day tapi silap. fisrt first dtg sekola tuu. tayar kereta ayh pancit so tak dpt lah masuk lab. aku dah rasa guilty gile dkt 3 of them . i mean chud , syafiqah and zaty.

    and the bell rang. beratur and masuk kelas. the first period was science. yg ngajar science is our class teacher. and cikgu huda dah ckp dari hari tu yg one day on this week she gonna change tempat duduk dlm kelas and dari hari tuu dah begging her supaya stay kan je tempat. and dia tknk jugak so today was the today. ktorg dah tukar tempat.

    so most of them puas hati bcs they can choose where dorg boleh duduk. babi aku yg tak dpt. aku act nak stay tempat aku tapi tak boleh. cz cikgu ckp nak bagi friends yg duduk tepi tingkaa merasa kenikmatan duduk di bwh kipas yg berputar laju serta dpt melihat whiteboard dgn jelas tanpa perlu berdiri dan mencemuh haha. disebabkan aku duduk dibwh kipas yg berputar laju serta dpt melihat whiteboard dgn jelas tanpa perlu berdiri dan mencemuh jadi cikgu menukarkan tempat aku.

    ahduh so aku terpakse lah exchange tempat dgn zaty and syafiqah . aku kene duduk tempat duduk tepi tingkap yang selau kene hujan dan amat terpencil sampai aku tidur pon cikgu tak perasan. haa seronk. so kalau lepas ni byk complain aku byk tidur salah kan tingkap sbb dia masukkan angin yang byk.

    panjang nye cerita depan aku. haha conclusion nye ade yang puas hati dan ade yang tak puas hati sbb pertukaran tempat duduk ni. aku mule mule tak suke lahh sbb mcm dah biasa lagi lagi duduk bwh kipas berputar laju kan. so time cikgu pgl nama ahduh malu air mata aku terleleh sbb cikgu suroh duduk dgn org lain bukan partner kau. lg lg girl yg tuu suke gaduh dgn aku.

    okay ahh muke aku lepas tukar tu ketat je tau sbb tak suke. lepast dah 2 3 hours okay tapi chud yang mmg gile sentap gile tak tahu ckp mcm mane. sampai balik emo kott. haha. aku mule mule nak mogok tapi mana baik kwn yang lain nak jugak duduk bwh kipas.

    okay hari ni mmg terok. sbb baru tukar tempat sebelah tingkap asik tidur je every one hour. see tingkap yang salah. okay dah bye.

    buat malu je gaduh psl tempat duduk kan. lepastuu kecoh haha. byeeeee malu tkcare.

    ♥ layla

    No comments: