..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    04 May 2010

    damn you

    tulis sambil ade kumpulan baju merah yg sedang terbakar dlm hati !!!!

    im sorry ! aku manusia and mausia tak lari dari buat silap. sama jugak sbb aku manusia. aku menyesal kenal dgn engkau. damnn aku menyesal sgt.

    sbb engkau dia jealous and ktorg teros mcm ni. mmg silap aku lyn kau dulu. hes ignoring me and kau boleh lagi like relax . yelah sbb aku ckp this all happenned bcs of me. aku tak tahu tapi engkau ni pandai mengayat perempaun. sumpah aku rasa nak turn back time so then i can fix all things i do wrong.

    sbb engkau jugak aku gaduh and shes like mad at me. silap aku lyn kauuuuuuuu. aku menyesal. aku dah tknk ade ape ape connectiond dgn kau. aku sedar , kalau dulu aku tak baik dgn kau. aku biar je tak lyn engkau ckp psl dia. aku tkkn ade masalah dgn dua org. dua org yg aku sayang , yang aku perlu , yang aku sayanggggg !!

    skrg aku menyesal. aku dah tak baik , aku dah hilang dua org ni. dua org yg aku perlu sgt. damn i wishh i can turn back time. please god :((

    *tak gune phone. aku off sbb tak siapa yg penting selain dua org ni. please

    ♥ layla

    No comments: