..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    02 June 2011

    korean's better right ?

    heyyo , selamat malam. it's 2.27 am when i started typing this.

    ya allah, ce cakap siapa tak addicted kalau hero handsome mcm ni ? *faint*

    saya nak berbahasa malam ini. tujuan post ini adalah untuk mecari kerja kerana movie saya tengok tengah buffer so... ohh banyak perkara berlaku lately ni. saya maksudkan perkara happy.

    cuti ni saya habiskan masa dengan tgk korean movies dan padahnya saya dah addicted. dengan kata lain ketagih. mula-mula nak tengok satu episod lepastu satu lagi dan satu lagi. dalam masa kurang satu hari saya dapat habiskan 25 episod. betapa hebatnya.

    dalam laptop juga banyak movie korea. dalam dunia ni kan, rasa-rasa lelaki negara ape paling hot ? ofcourse lah korea atau jepun. tak percaya ? nak bukti ? hmm lelaki korea/jepun muka semua ala-ala sweet. majoriti ada rupa. tinggi pula tak sah kalau tak cecah 6 ft. kira lelaki sana tu perfect. exactly match mcm dalam komik.

    saya suka korean more lah for sure. tapi mat salleh pon saya suke. obviously, conclusion dia saya dah start addicted dkt korean things. lagu banyak dah tahu. movie banyak dah minat. actor/actress banyak dah kenal. rasa diri ini sungguh hebat.

    ok saya cerita dah lebih. ohhhh dan tinggal 105 hari untuk PMR. jeng jeng jeng. bai bai :)

    ♥ layla

    No comments: