..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    11 March 2010

    aku lebih BERSEMANGAT lagiii

    goodmorning , im having stoamachache.

    pagi ni aku bangun awal dan tersenyum senyum. haha . aku rase aku lain dari semalam. bangun dgn penuh keazaman . yelaa kakak aku yg nak ambil result aku yang mcm nervous. ehh bukan sebenarnya. aku dah tahu apa dan knape dea buat mcm tuu. siape siape tak perlu tahu hall satu ini.

    semalam pula , sebelom tidur , my classmate texted me and asked me everything. kire cari subject utk dibualkan lah. i know tht he really in me. tapi aku ignore. aku tkkn sbb aku dah suke org lain. dan kwn aku pulak suke dea. mane boleh mcm tu , sgt tak baik.

    aku rase aku dah makin sukeeee dan hari ni aku org yg lebih bersemangat utk hidup. yayyy
    ♥ layla

    No comments: