..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    11 March 2010

    the COOLEST things

    love is the coolest things in the world. tht is wht i told atiqah.

    i love YELLOW . love love love love wehh. siape tahu maksud mmg power ha ha. tapi ade pulak 3 org mamat yg tibe tibe mengconfesskan perasaan mereka terhadap aku yg tgh in love ha ha bodoh. extremely uncomfortable bcz the three of them is my friends act. help me help me. tolong la pancung kepale mereka kalau boleh supaya saya boleh hidup gembira dgn YELLOW saya. pleaseeeeeeee . dan aku sgt angau sampai rase nak senyum sepanjang hari walau sakit hati pon. yeah , love is very powerful yuhuuuu

    kemudian apabila berckp ttg love , atiqah pulak sibuk berckp ttg tidur yg sgt bosan. dan kalau nak tidur sepuas puasnya baik engkau mati dan takpyh bangun kan ? act tujuan sebenar ialah nak mengatakan yang aku sudah seminggu tidur pukol 2 3 4 pagi sbb byk hwk sbb OTP and sbb lain juga. tidur aku mmg tidak cukup dan kalau ayah tahu dia pasti marah sampai semua terbakar hati sbb kene marah sekali. jadi bile cuti aku kene tidur awal , aduh tolong la cuti tidur awal haih.

    sekarang ini aku sgt bencikan holiday atau cuti panjang sbb ini akan melibat hwk yang amt byk. haduh , mari kita pancung kepala principal sbb men toucher kami dgn kerja sekolah atau rumah yang banyak ditambah pula dgn folio dan kerja khusus yang memeningkan kepala. tolong laa cikgu ni apelaa. kalau aku jadi principal , aku akan ade belas kasihan . apabila disekolah , belajarlah bersungguh sungguh dan apabila pulang engkau campaklaa beg engkau kemana sahaja asalkan bile berada disekolah beg engkau pasti ada bersama. boleh aku buat mcm tu ?

    hari ni ialah hari bersejarah bagi kaklong , dia mendapat keputusan yaang baik tapi masih mahu menangis sampai bengkak mata sebab tidak mencecah tergetnya. tolong laa , cuti ni mari kita chill dah lupekan keputusan dan pergi clubbing haha. oh yaa hanya keluarga terdekat , kwn kwn aku dan segelintir sahaja yang tahu . org luar tidak diberitahu dahulu kerana dia mingkin akan menangis lagi. jadi jangan tanya lagi !

    jadi sekarang mari buat hwk dan pergi tidur . byee. tak sabar nak cuti tapi pada masa sama aku sgt tak sukakan cuti kerana hwk yang bertimbun.

    ♥ layla

    No comments: