..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    19 March 2010

    aku TAK pada dia

    hii selamat malam. bukan , sepatutnya good morning sbb normal answer , its midnight.
    pagi tadi aku keluar , mula plan nak berjumpa fara dan kwn kwn dia tapi tak jumpe walaupon pergi tempat sama. mungkin ada sebab kot. takpa. aku keluar dgn fatheen beli barang sikit. aku happy tapi aku jalan sampai kaki rasa kene cincang. sakit sgtt. okay saya sakitt. ehh silap saya laila :)

    entah kenapa , aku selalu sibuk bercerita ttg boyfriend. dan aku sibuk berckp psl dia padahal aku bukan girlfriend dea atau special pada dia. hanya aku yang sibuk bercerita , beremosional , berlebih lebih ttg dia. dan aku tahu semua , mungkin semua pasal dia. dia tahu pasal aku ? dia mungkin tak kisah sbb dia selalu bercerita aku selalu bertanya. itu lain. tidak sama . dia bercerita ttg semua dan aku bertanya ttg dia , hanya dia. kenapa ? mmg dia tak perlu tahu psl aku. siapa peduli ? engkau ? tak . kawan engkau ? tak jugak. takda siapa peduli. sampaikan kwn aku muak , bosan dgn semua kisah yang aku cerita psl dia.

    aku tak kuat mcm org lain , aku tak cantik mcm org lain , aku tak pandai mcm org lain , aku tak petah berkata kata mcm org lain , aku tak kaya mcm org lain , aku tak pada semua perkara walaupon aku teringin dengar tiada perkataan TAK pada aku.

    aku tak couple dgn dia pada betolnya
    ♥ layla


    No comments: