..........................................................................................................................................................
    follow me on Twitter

    16 March 2010

    when i know the TRUTH


    hiii , selamat malam . ehh no it supposed to be selamat pagi sbb sekarang dah 12 plus pluss.

    cume nak ckp kepada engkau, jgn musnahkan kepercayaan aku pada engkau. jgn jadi hopokrit dan kaburkan mata aku dgn ayt manis engkau. jgn bagi aku angan angan yang tak nyata. jgn hidupkan fantasi yang indah indah belaka difikiran aku.

    bila kau ckp satu ayt aku dah mula berfikir seriouskah atau main main ? tapi cume sesaat sbb aku fikir byk kebaikan kau dari keburukan. aku percaya semua bende sampai org bagitahu yang betol. aku nak percaya tapi aku takut salah dan kecewakan engkau. dan kalau aku tak percaya akhir akhir aku yang sakit , menangis , menderita.

    perkataan kau semua manis. bile merajuk , dipujuk sampai aku tergelak. bile aku geram , keluar perkataan yang menyejukan hati. bile aku bercerita , ade yang mendengar. aku suke , sgtt suke dan terlampau suke. bukan , suke sampai tiade perkataan yang sesuai untuk dipasangkan dgn suke.

    tapi aku rase perasaan aku berbelah bagi. kejap aku percaya dea dan kejap aku percaya engkau. tapi aku buat keputusan utk percaya engkau. bukan ape , aku berani amik risiko yang boleh melukakan perasaan aku sbb aku percaya engkau lain dari apa yang dea katakan. kau sekarang dah lain. kau byk berubah sbb aku tahu rahsia engkau byk , mungkin.

    mungkin org akn ckp aku percayakan engkau sbb aku dah angau. yee tapi aku tahu engkau sekarang bukan mcm dulu. aku percayakan engkau. tolong pegang kepercayaan aku dan jgn bagi torehan yang dlm pada hati aku. aku mohon. aku tahu kau sayang aku. aku tahu sbb kau nak jugakk.

    ♥ layla

    No comments: